سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

سرگرمی

جستجوگر پیشرفته سایت





تبلیغات ویژه

سایت اسکینک دات آی آر

کشت دوم - برنج کشت دوم چیست ؟

این نوع برنج فقط در استان مازندران قابل کشت و برداشت می باشد و یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع برنج ها است .

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


شیائومی (Xiaomi) برندی نو در زمینه لوازم الکترونیکی است، این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و با تولید محصولات باکیفیت و متنوع، به سرعت سهمی از بازار را از آن خود کرد. از جمله محصولات متنوع شیائومی میتوان به گوشیهای موبایل و لوازم جانبی اشاره کرد. کیفیت و قیمت رقابتی این محصولات در حدی بوده که شیائومی در سال ۲۰۱۶ بعد از اپل و سامسونگ موفق به کسب مقام سوم در تولید و فروش گوشی های هوشمند در سطح جهان شد. با اینکه شیائومی در سال های اولیه با موبایل و تلویزیون خود در سطح جهانی بسیار خوشنام شد ولی در سال های اخیر به دلیل خلاقیت های بسیار خوب برای تولید محصولات گجتی و هوشمند کاربردی الکترونیکی و همچنین رویکرد وسایل هوشمند در سبک زندگی خانگی طیف گسترده تری از مردم را جذب خود کرده است . اگر شما با خرید و استفاده از یک گوشی هوشمند شیائومی طرفدار این برند محبوب شده اید حالا با تنوعی از محصولات کاربردی آن روبرو هستید و در هر زمینه ای برای شما کالای مناسب و خلاقانه دارد . در این مطلب دو محصول پر طرفدار شیائومی را برای شما معرفی می کنیم :

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


دکتر مهدی مایانی متولد ۱۳۷۱ می باشد که در سال ۱۳۹۰ وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته دندان پزشکی شده است.

از سال ۱۳۹۶ در تهران مشغول فعالیت و گذراندن دوره های تخصصی خود در رشته های دندانپزشکی زیبایی ، ایمپلنت ، جراحی لیفت ، اطفال بوده و به همین دلیل در زمینه زیبایی ، اطفال ، درمان ریشه ، ایمپلنت در مطب خود که مجهز به دستگاه های تخصصی و به روز می باشد به صورت تخصصی کار می کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


هادی صاحب خواجه متولد تبریز و متاهل نویسنده قدیمی ورزشی و در حوزه استقلال می باشد و اولین سایت استقلالی را راه اندازی نمود .

هم اکنون هم در حوزه ورزشی و هم در موسیقی فعالیت دارد .

شغلش وبمستر و سئوکار و نویسنده میباشد .

بیشتر در صفحه اینستاگرامی خود به آدرس زیر فعال است

https://www.instagram.com/hadi.sahebkhajeh/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


درخواست آهنگ

قبل از درخواست آهنگ از ما دنبال هر آهنگی میگردید در بخش جستجوی سایت نام آهنگ یا خواننده را تایپ نمایید تا آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنید .

چنانچه مطمئن شدید آهنگ مورد نظر شما در آرشیو سایت نیلی موزیک وجود ندارد در بخش نظرات همین پست اعلام فرمایید تا در کمترین زمان در سایت درج شود و در صورت درج ایمیل به ایمیل شما اطلاع رسانی شود .

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


USB

یکی از مشکلات آن Bad Sector شدن مموری و یا Forgot Partition است، که در صورتی که با این مشکلات مواجه شوید نه می توانید مموری خود را باز و نه Format کنید. امروز برای شما بازدیدکنندگان عزیز آموزشی را طراحی کرده که به وسیله این آموزش مشکلات شما در این حوزه پایان می پذیرد.
همه ما کم و بیش با سیستم عامل ویندوز آشنایی داریم اما عده کمی وجود دارند که با cmd آشنایی داشته باشند. cmd که مخفف کلمه command prompt است، یکی از شاهکار های شرکت ماکروسافت می باشد

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برای دیدن تصاویر خنده دار و با مزه به ادامه مطلب مراجعه کنید

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


news43_www.jahaniha.com_

 

حتما برای شما اتفاق افتاده که دسترسی شما به فلش مموری یا مموری موبایل ویا یک هارد اکسترنالتون از بین رفته به صورتی که نه می تونید فایلی رو از اون دیسک کپی کنید ویا اینکه فایل جدیدی رو به اش اضافه کنید و از همه بدتر به شما اجازه فرمت کردن خودش رو هم نمیدهد. و همیشه به ارور و خطای زیر روبرو میشوید


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 


رژیم لاغری,کاهش وزن,تناسب اندام

13 توصیه رژیمی برای داشتن اندامی متناسب
غذاهای مورد علاقه‌تان را حذف نکنید، ولی تعادل را رعایت کنید. به عنوان مثال به جای یک جعبه یک عدد کلوچه بخرید، یا به جای خرید یک بسته کامل مقادیر کمی آب‌نبات بخرید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر عملی شان می کند. با در پیش گرفتن راه های کوچک و عملی، سریعتر و بهتر به هدف نزدیک می شوید

 

 

الان وقت آن رسیده که به خود بیائید و چنان چه تصمیم دارید لاغر شوید، فکری اساسی کنید. به نظر می آید دنبال کردن رژیم غذائی منظم و ورزش های روزانه کار ساده ای نیست و تنها به چند روز اول برنامه رژیم اختصاص دارد. در ضمن شروع یک رژیم غذائی مناسب کار راحتی نیست و پشت کار و انگیزه بسیار می خواهد. اما بهترین راه برای شروع این رژیم های سخت چیست؟ مطمئن ترین راه برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب این است که رژیم خود را با تغییرات کوچکی در برنام غذائی تان شروع کنید و یک دفعه سراغ رژیم های سخت و طاقت فرسا نروید. مثلاً می توانید برای شروع به جای استفاده از شیر پرچرب از شیر کم چرب استفاده کنید همین اقدام ساده تحول بزرگی در برنامه غذائی شما به وجود می آورد. تغییرات کوچک بسیاری وجود دارد که منجر به کاهش وزن چشم گیری می شود.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد


آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 11
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 4
    باردید دیروز باردید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 4
    بازدید ماه بازدید ماه : 11
    بازدید سال بازدید سال : 18
    بازدید کلی بازدید کلی : 808

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 3.138.105.124
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :